Wymagania niezbędne na funkcję strażnika miejskiego w Krotoszynie:
posiadanie obywatelstwa polskiego,
ukończone 21 lat,
korzystanie z pełni praw publicznych,
wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
nienaganna opinia i niekaralność,
sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Wymagania dodatkowe:
prawo jazdy kategorii B,
umiejętność pracy na komputerze,
znajomość aktów prawnych:
- ustawa o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1795 ze zmianami),
- ustawa o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 713 ze zmianami),
- ustawa o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie
określonym w przepisach o ruchu drogowym,
ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
konwojowanie dokumentów, wartości pieniężnych itp.,
patrolowanie miasta,
prowadzenie spraw określonych przepisami o wykroczeniach.
Warunki pracy:
Praca będzie polegała na patrolowaniu wyznaczonego rejonu miasta. Wykonywana będzie w różnych porach dnia i nocy. Wiąże się to z codziennym przebywaniem (średnio po 6 godzin) w najróżniejszych, często ekstremalnych, warunkach pogodowych: deszcz, mróz, upał.
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,
list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
dokument poświadczający wykształcenie,
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
własnoręcznie podpisane:
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej (informacja o celu, sposobie przetwarzania danych osobowych, prawie dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania) oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych,
mężczyźni – kserokopia książeczki wojskowej.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane pracą na ww. stanowisku wymagane dokumenty winny złożyć do dnia 29 stycznia 2021 r. (piątek) w zamkniętych kopertach
z napisem „Nabór na stanowisko strażnika miejskiego”. W lewym górnym rogu należy umieścić nazwisko i imię osoby składającej aplikację. Za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do tut. urzędu. Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty można składać osobiście w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Krotoszynie ul. Kołłątaja 7, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.