reklama
reklama

Szukasz pracy lub pracownika na Facebooku? Zobacz, co się zmieni

Opublikowano:
Autor:

Szukasz pracy lub pracownika na Facebooku? Zobacz, co się zmieni - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Praca Od 22 lutego 2022 roku Facebook wprowadza spore zmiany w ofertach pracy udostępnianych na platformie. Co się zmieni?
reklama

Oferty pracy na Facebooku umożliwiają firmą znajdowanie i zatrudnianie pracowników. Również osoby poszukujące pracy mogą szybko i łatwo znaleźć interesujące je oferty. 

Każda firma posiadająca stronę na Facebooku może bezpłatnie zamieścić informację o tym, że poszukuje pracownika. Oferta ta pojawi się w zakładce Oferty Pracy, w Marketplace oraz w Aktualnościach. 

Osoby zainteresowane ofertą mogą aplikować bezpośrednio na Facebooku, wypełniając zgłoszenie. Platforma umożliwia także bezpośrednią komunikację pracodawcy z potencjalnymi pracownikami. Zakładka Oferty Pracy na Facebooku cieszy sie dużą popularnością w Polsce - zarówno wśród pracodawców jak i osób szukających pracy. Ci ostatni w jednym miejscu mogą przejrzeć oferty pracy w okolicy, złożyć podanie i czekać na kontakt od potencjalnego pracodawcy. 

Jednak od 22 lutego 2022 roku to się zmieni. Facebook zlikwiduje możliwość udostępniania ofert pracy na platformie. 

Oferty pracy na Facebooku - co się zmieni?

  • Typ istniejących grup na Facebooku należących do typu grupy „Oferty pracy” zmieni się na „Ogólna”, a typ grupy „Oferty pracy” nie będzie już dostępny.
  • Możliwość rozpowszechniania bezpłatnych ofert pracy poprzez integrację partnerską z API Ofert pracy na Facebooku nie będzie już dostępna.
  • Oferty pracy na Facebooku nie będą już dostępne w aplikacji Facebook Lite ani w witrynie mobilnej Facebooka (m.facebook.com/jobs) dla pracodawców ani osób poszukujących pracy.
  • Przeglądarka ofert pracy na Facebooku również nie będzie już dostępna.
  • Oferty pracy na Facebooku będą wyłączane poza Stanami Zjednoczonymi i Kanadą.

Oferty pracy na Facebooku - co pozostanie bez zmian?

  • Pracodawcy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie nadal będą mogli korzystać z narzędzi Ofert pracy na Facebooku do bezpłatnego tworzenia ofert pracy z poziomu swoich stron w aplikacji Facebook i w witrynie internetowej Facebooka na komputerze (www.facebook.com). Będą mogli także promować swoje posty jako reklamy.
  • Pracodawcy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie nadal będą mogli zarządzać swoimi podaniami o pracę i przeglądać szczegóły wszystkich swoich ofert pracy (promowanych i niepromowanych) za pośrednictwem Skrzynki odbiorczej i sekcji Zarządzaj ofertami pracy swojej strony.
  • Osoby poszukujące pracy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie nadal będą mogły aplikować na stanowiska, korzystając z funkcji produktu Oferty pracy na Facebooku, takich jak kliknięcie Aplikuj teraz w ofercie pracy, w wyniku którego zostaną przeniesione do widoku szczegółów, a następnie do formularza zgłoszeniowego.
Jeżeli więc chcesz znaleźć pracownika za pomocą ofert pracy na Facebooku - to już ostatni dzwonek na zamieszczenie oferty. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama