Wiadomość o jego śmierci wstrząsnęła nie tylko władzami i pracownikami krotoszyńskiego urzędu, ale także wieloma mieszkańcami całego powiatu krotoszyńskiego. Jacek Kępa był bowiem postacią znaną w całym powiecie. Nie tylko dlatego, że szefował wydziałowi promocji krotoszyńskiego magistratu, ale również ze względu na swój dorobek zawodowy oraz współpracę z wieloma stowarzyszeniami, szkołami, przedsiębiorstwami i instytucjami.
Drogi Przyjacielu! Odszedłeś tak nagle i niespodziewanie zostawiając tutaj ogromną część siebie, zostawiając bliskich, zostawiając wielu przyjaciół. Przez te 21 lat spędzonych w Urzędzie byłeś dla nas wszystkich wzorem, głosem rozsądku. Wiecznie uśmiechnięty, miły, serdeczny, ciepły, życzliwy, charyzmatyczny, z wysoką kulturą osobistą – takiego Cię zapamiętamy! - tymi słowami burmistrz Krotoszyna, Franciszek Marszałek żegnał Jacka Kępę.
Burmistrz Krotoszyna szuka teraz osoby, która przejmie obowiązki po Jacku Kępie i zostanie nowym naczelnikiem wydziału promocji i współpracy w krotoszyńskim urzędzie.
Ogłoszono konkurs, a kandydaci mogą składać dokumenty do czwartku, 11 lutego, do urzędu miejskiego w Krotoszynie (osobiście w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Krotoszynie ul. Kołłątaja 7 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Krotoszynie ul. Kołłątaja 7 63-700 Krotoszyn).
NABÓR NA STANOWISKO NACZELNIKA WYDZIAŁU PROMOCJI I WSPÓŁPRACY W KROTOSZYŃSKIM URZĘDZIE
Jakie wymagania musi spełnić osoba chcąca zostać nowym naczelnikiem wydziału promocji?
Wymagania podstawowe:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie - filologiczne oraz biegłą znajomość co najmniej jednego języka obcego (preferowany język angielski) potwierdzony ukończeniem studiów wyższych, podyplomowych lub odpowiednim certyfikatem,
- minimum 5-letni staż pracy,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada obywatelstwo polskie
Wymagania dodatkowe:
- koncepcja pracy Wydziału Promocji i Współpracy oraz promowania gminy wewnątrz i na zewnątrz,
- znajomość aktów prawnych: (ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo prasowe, ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawa o transporcie drogowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, wydawaniem licencji na transport drogowy taksówką oraz zezwoleń na transport drogowy osób,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
- znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy i zarządzania zespołem ludzkim, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność, terminowość, uprzejmość, asertywność, kulturalne i taktowne zachowanie w relacjach interpersonalnych,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych: drukarek, kserokopiarek,
- praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows i aplikacji: Libre Office, Microsoft Office, Legislator (edytor aktów prawnych), Mozilla Thunderbird.
Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
- organizacja, koordynacja oraz nadzór nad wykonywaniem prac przez podległych pracowników w celu wykonania zadań należących do kompetencji wydziału,
- współpraca z przewodnicząca Rady Miejskiej i radnymi, z naczelnikami wydziałów urzędu, jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi, z organizacjami pozarządowymi, organizacjami pożytku publicznego, osobami fizycznymi i prawnymi, lokalnymi mediami i innymi podmiotami w zakresie działań promocyjnych,
- kreowanie polityki informacyjnej Gminy,
- realizacja strategii promocji Miasta i Gminy,
- przygotowywanie oferty inwestycyjnej Gminy,
- aktywny udział w przygotowaniu i przebiegu spotkań dotyczących międzynarodowych kontaktów z gminami partnerskimi Krotoszyna, służbowych wyjazdów zagranicznych i pełnienie roli tłumacza podczas ich przebiegu,
- nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych dotyczących miasta i gminy,
- nadzór oraz czynny udział w organizacji przedsięwzięć związanych z promocją miasta i gminy,
- przygotowywanie i organizowanie wystąpień i konferencji prasowych,
- podejmowanie inicjatyw mających na celu rozwój przedsiębiorczości na terenie Gminy,
- aktywne uczestnictwo w ważnych wydarzeniach gospodarczych, kulturalnych, sportowych i społecznych, niezwłoczne zamieszczanie informacji o ww. wydarzeniach na stronie internetowej miasta, w Biuletynie Informacji Publicznej, mediach społecznościowych oraz archiwizowanie zdjęć z tych wydarzeń,
- asystowanie Burmistrzowi w różnych spotkaniach i ich dokumentowanie,
- współpraca z organizacjami gospodarczymi, w tym z Wałbrzyską Strefą Ekonomiczną i Samorządowym Funduszem Poręczeń Kredytowych,
- typowanie przedsiębiorstw i instytucji do nagród i wyróżnień oraz udział w kapitułach konkursów
- życiorys /CV/ w języku angielskim własnoręcznie podpisany,
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- kserokopie dyplomów lub zaświadczenie potwierdzające wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- własnoręcznie podpisane:
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej (informacja o celu, sposobie przetwarzania danych osobowych, prawie dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania) oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.