reklama

„Nie wziąłem dowodu. Ale już dawno jestem pełnoletni”

Opublikowano:
Autor:

 „Nie wziąłem dowodu. Ale już dawno jestem pełnoletni” - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

?To piwo to nie dla mnie, tylko dla ojca, wysłał mnie po nie?, ?Nie wziąłem dowodu. Ale już dawno jestem pełnoletni?, ?Właśnie skończyłem 18-kę, czekam tylko na dowód ? jakże często w taki sposób młodzież tłumaczy się przy sklepowej kasie, próbując kupić alkohol.Niestety ekspedienci wierzą im wtedy na słowo i sprzedają butelki czy puszki z wyskokowymi napojami, nie sprawdzając czy rzeczywiście mają do czynienia z osobą pełnoletnią, a sprzedawany alkohol trafi w ręce dorosłych. Taka postawa sprzedawców to błąd, dlatego policja i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie w trakcie wspólnej akcji profilaktycznej ?Pozory mylą, dowód nie? zachęcają sprzedawców do asertywności i kategorycznego odmawiania sprzedaży napojów wysokoprocentowych dzieciom i młodzieży poniżej 18.roku życia. - Zaprzestanie sprzedaży alkoholu osobom nieletnim to podstawowy cel kampanii. Skierowana jest ona do sprzedawców napojów wysokoprocentowych. Na stronie internetowej www.odpowiedzialnysprzedawca.pl można znaleźć porady dotyczące asertywnych zachowań związanych z omawianym zagadnieniem ? zachęca sierż, szt. Teresa Walkowiak, z krotoszyńskiej komendy odpowiedzialna za sprawy dotyczące dzieci i młodzieży.

„To piwo to nie dla mnie, tylko dla ojca, wysłał mnie po nie”, „Nie wziąłem dowodu. Ale już dawno jestem pełnoletni”, „Właśnie skończyłem 18-kę, czekam tylko na dowód – jakże często w taki sposób młodzież tłumaczy się przy sklepowej kasie, próbując kupić alkohol.Niestety ekspedienci wierzą im wtedy na słowo i sprzedają butelki czy puszki z wyskokowymi napojami, nie sprawdzając czy rzeczywiście mają do czynienia z osobą pełnoletnią, a sprzedawany alkohol trafi w ręce dorosłych. Taka postawa sprzedawców to błąd, dlatego policja i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie w trakcie wspólnej akcji profilaktycznej „Pozory mylą, dowód nie” zachęcają sprzedawców do asertywności i kategorycznego odmawiania sprzedaży napojów wysokoprocentowych dzieciom i młodzieży poniżej 18.roku życia. - Zaprzestanie sprzedaży alkoholu osobom nieletnim to podstawowy cel kampanii. Skierowana jest ona do sprzedawców napojów wysokoprocentowych. Na stronie internetowej www.odpowiedzialnysprzedawca.pl można znaleźć porady dotyczące asertywnych zachowań związanych z omawianym zagadnieniem – zachęca sierż, szt. Teresa Walkowiak, z krotoszyńskiej komendy odpowiedzialna za sprawy dotyczące dzieci i młodzieży.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE