reklama

Popularny market wycofuje produkt ze sprzedaży. "Może prowadzić do obrażeń"

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Popularny market wycofuje produkt ze sprzedaży. "Może prowadzić do obrażeń"  - Zdjęcie główne
reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPopularny market wycofuje produkt ze sprzedaży.
reklama

Kaufland wycofuje produkt ze sprzedaży

Kaufland dla zapewnienia ochrony konsumentom zapobiegawczo wycofuje ze sprzedaży następujący produkt:

SPICE & SOUL Tarka wielofunkcyjna EAN 4337185869136 w sprzedażyw sklepach Kaufland od lipca 2020.

Nie można wykluczyć, że w trakcie szatkowania produktów mogą zostać odcięte fragmenty plastiku. Odcięte fragmenty mogłyby prowadzić do obrażeń. Z tego powodu klienci powinni koniecznie zastosować się do niniejszego wycofania i zaprzestać używania produktu, którego dotyczy problem - czytamy w komunikacie sieci. 

reklama

Jak zwrócić produkt?

Sieć Kaufland natychmiast zareagowała i wycofała tarkę wielofunkcyjną ze sprzedaży.

Produkt można zwrócić w każdym markecie Kaufland, także bez okazywania paragonu, otrzymując zwrot pieniędzy za zakup.

Firma Kaufland przeprasza wszystkich klientów za zaistniałe niedogodności.

W przypadku pytań klientów dostępna jest bezpłatna Infolinia Kaufland:

800 300 062 (czynna: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 i w soboty od 08:00 do 17:00).

reklama

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu jarocinska.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama