Elektroniczny system kolejkowy uruchomiony zostanie w Wydziale Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Krotoszynie i będzie obowiązywał od poniedziałku, 13 lipca br. Z założenia to rozwiązanie ma poprawić komfort i standard obsługi klienta prowadzonej przez wydział komunikacji.
W okresie stanu epidemii bezpośrednia obsługa klientów będzie realizowana po wcześniejszej rezerwacji wizyty, której można dokonać w następujący sposób:
1. Na stronie internetowej pod adresem https://bezkolejki.eu/spkrotoszyn, http://bezkolejki.powiat-krotoszyn.pl
2. Pod numerem telefonu 62 725 42 56 w. 304 (rejestracja pojazdów)
3. Pod numerem telefonu 62 725 42 56 w. 305 (prawa jazdy i zezwolenia)
Jedna rezerwacja oznacza możliwość realizacji tylko jednej sprawy. Podczas rezerwacji wizyty, generowany jest specjalny KOD CYFROWY. W Wydziale Komunikacji i Dróg, należy pojawić się z najpóźniej 5 minut przed umówioną godziną spotkania – wyjaśnia Janusz Hyliński, szef Wydziale Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
Rezerwację należy potwierdzić w biletomacie systemu kolejkowego, znajdującym się w holu Wydziału Komunikacji i Dróg, wpisując otrzymany KOD CYFROWY (przycisk „Potwierdzenie umówionej wizyty”). Urządzenie wygeneruje bilet z numerem, który należy zachować i oczekiwać na skierowanie do odpowiedniego stanowiska. Brak potwierdzenia rezerwacji w biletomacie spowoduje anulowanie wizyty.
Godzina rezerwacji wizyty jest określona orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec nieznacznemu opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta – uprzedza Naczelnik Wydziału Komunikacji i Dróg.