Przez pierwsze lata poprzedniej kadencji funkcję dyrektora Departamentu Inżynierii Miejskiej sprawowała Joanna Król-Trąbka. Była wiceburmistrz Krotoszyna i radna Sejmiku Województwa Wielkopolskiego zmarła w kwietniu 2022 roku. Od tego momentu stanowisko dyrektora pozostaje nieobsadzone.
Jakie warunki musi speniać kandydat na dyrektora Departamentu Inżynierii Miejskiej?
W związku z tym, że w obecnej kadencji funkcję wiceburmistrza sprawuje tylko jedna osoba, burmistrz Krotoszyna - Natalia Robakowska - postanowiła powołać dyrektora wspomnianego departamentu.Kandydat starający się o tę posadę musi przede wszystkim mieć wyższe wykształcenie i posiadać co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 3-letni na stanowisku kierowniczym. Nie może być osobą karaną za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, pracowników samorządowych, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych oraz gospodarki komunalnej i środowiskowej,
- umiejętności zarządzania personelem, planowania, organizacji pracy oraz samodzielnego podejmowania decyzji,
- komunikatywność, systematyczność, asertywność i odporność na stres,
- znajomość programów do elektronicznego obiegu dokumentów oraz systemów operacyjnych i aplikacji biurowych,Windows, aplikacji biurowych: Open Office, Exel, Microsoft Power Point, Legislator aktów prawnych,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz znajomość języka.
Jakie obowiązki będzie miał dyrektor Departamentu Inżynierii Miejskiej w krotoszyńskim urzędzie?
Do zadań dyrektora należeć będzie nadzorowanie spraw związanych z:
- gospodarką komunalną i mieszkaniową,
- zagospodarowaniem przestrzennym,
- gospodarką gruntami,
- rolnictwem i obszarami wiejskimi,
- współpraca z Wydziałem Inwestycji i Rozwoju w zakresie inwestycji i zamówień publicznych,
- pozyskiwanie środków unijnych,
- załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień
Jak aplikować na stanowisko?
Osoby zainteresowane aplikowaniem na stanowisko dyrektora Departamentu Inżynierii Miejskiej proszone są o złożenie wymaganych dokumentów w zamkniętych kopertach z oznaczeniem „Nabór na stanowisko dyrektora Departamentu Inżynierii Miejskiej”. Dokumenty można składać osobiście w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Krotoszynie lub przesyłać pocztą.Termin składania aplikacji upływa 9 sierpnia 2024 roku.
PRZECZYTAJ TAKŻE: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie idzie na emeryturę. Wiadomo, kto go zastąpi
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.